nr 1 2020

Nieuwsflash

In deze periode is ons dagelijks handelen niet langer vanzelfsprekend geworden.
De manier waarop we contact maken met elkaar, eten, winkelen, ons verplaatsen, onze geliefde hobby  uitvoeren … zowat alles staat in het teken om het risico op besmetting en de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.
Iedereen kent ondertussen wel iemand die lijdt onder de huidige crisis, in welke vorm dan ook.

We wensen u daarom eerst en vooral heel veel sterkte om deze moeilijke periode door te komen en familie, vrienden en buurtgenoten te steunen waar het kan.

De coronacrisis heeft onvermijdelijk ook gevolgen voor de ledenactiviteiten van “De Nachtegaal Brugge. Nog voor de federale overheid maatregelen afkondigde, hebben wij op 13 maart het initiatief genomen om alle geplande activiteiten stop te zetten of uit te stellen tot wanneer het mogelijk is een nieuwe activiteit te plannen.

Ondanks dat het voorlopig niet mogelijk is om in onze vereniging activiteiten te plannen, willen we de band met onze leden niet verliezen.
Houd vooral de moed er in. Samen met u kijken we uit naar het moment waarbij we elkaar terug en in levende lijve kunnen ontmoeten op één van onze activiteiten.

Namens het bestuur